When everybody stayed in place I reached up and I fell

Måndag har gått bra. Åt bara en deciliter yoghurt till frukost, med te till. Sedan blev det en banan innan jag åkte hemifrån för att magen högg av hunger.

Till middag blev det en halv hemlagad pizza (margarita) -  bättre än en hel i alla fall.

Sedan dess har jag hunnit fått i mig en kopp te (hallonsmak) och 2 liter iskallt vatten. Har dessvärre inte haft tid för en springtur eller någon slags träning idag.




And I thought the love from parent to child was unconditional

Fars dag idag. Ska fika med kladdkaka (men har kraftiga smärtor i magen så kommer kanske undan). Jag är trött. Målet är att plugga matte i lagom dos, sedan ge mig ut för en springtur (satsar inte för hårt, men 4 km åtminstone).

Ett stort paket thinspo kommer skickat till er! Enjoy. [Sunday doesn't feel as bloody now.]













All she wants is just that something to hold onto








Lite thinspo så här på kvällskvisten (okej, på natten då). Puss!

When you ain't got the right things to say

Ångest. Rivande ångest. Jag kan ta i magen. Känna fettet. Se hur benen dallrar. Jag hatar det här. Känslan av att vara stor. Har ätit för mycket. Äter alltid för mkt. Suger i mig som om paniken försvinner då. Vill komma ur det här. Sockret gör ju ingenting, förutom allting värre. Ska bli smal igen. Ska ner, ner, ner i kilogram. Ska må dåligt på rätt sätt - inte på "slänger-i-mig-mat"-sättet. Vill ur den onda cirkeln. Halsa vatten istället för cola, juice och varm choklad. Knapra grönsaker istället för kött, potatis, ris, pasta och efterrätter. Jag orkar inte längre. Vill blunda i all evighet, sova bort flera dagar och ömsa skinn tills verkligheten ser ut som den en gång faktiskt gjorde.



I'm feeling the opposite of how I look

Har mått så oerhört dåligt den här. Så mycket att jag inte orkar rada upp allt. Har resulterat i att jag tryckt i mig mat efter mat, socker efter socker. Mår illa. Mår dåligt. Känns tjock.

Ändring från och med nu. Imorgon har jag tid att träna + söndag. Veckan efter med. Nu ska jag ned och det är nu.

Too tired to stand up

Blir inte till att springa idag. Men jag har gått en hel del idag ändå. Nu är det i alla fall för mörkt, för kallt och jag är för trött.








Out of my mind

Morgonvikt: 60, 0 kg.

Det går åt rätt håll. Nu förväntar jag att ligga på 59, x imorgon. Ska träna ikväll också. Har inte ätit mer än lite yoghurt och druckit en kopp te än så länge. Ha en bra dag allihop!








You got me on my knees

Ikväll har jag sprungit 5,5 km.

Vad jag ätit hittills idag:

- Druckit två koppar te (till frukost vs. eftermiddag)
- Lite choklad (6 små bitar)

Senare idag blir det kött till middag + potatis + sallad och en massa vatten.

Bra dag.





Förresten, har ni saknat mig? Flera av er som har kikat in (särskilt idag) ser jag. Ni gör mig så glada, trots att jag är tillbaka på första etappen igen. Puss!


Unlimited sorrow











Just when I thought this was all over







Feeling empty inside doesn't cut it anymore

Morgonvikt: 60,8 kg.

Jag överåt igår. För mycket av... för mycket. Idag ska jag ligga hela dagen i sängen och senare ikväll ska jag ut och springa.


You did a fine job of hiding

Jag mår illa. Av bilden i spegeln. Av allt som genom läpparna landat i magen. Som guppar och kniper i magen. Jag mår illa av bara tanken på min kropp. Av spegelbilden. Av ansiktet. Av magen. Av benen. När går det bara över?


Vägde förresten 60,2 kg imorse. Ska bättras! Vill inte leva med hetsätning längre. Mår bara dåligt av det. Mår dåligt överlag. Vill bara bli bra igen. Bli smal igen. Någon som känner igen sig?

Pictures are all I can feel

Idag har jag sprungit 4 km.

Imorgon ska jag räkna morgonvikten (men den låg för några dagar sedan på 60 kg).

Just nu dricker jag vatten och blir kissnödig på nytt hela tiden.









RSS 2.0