I need you to know, today, I'll wait for you always

When I find you, I'll find me.

Jag vet inte vad jag har att säga i försvar. Har kommit fram till att jag inte behöver försvara mig. Har inte bloggat, det är ingen synd - det har varit för att rädda mig. Inspirationen och motivationen har fäst sig vid noll. För att jag ska nå mina mål - och jag ska fan i mig ge mig själv varenda chans, så måste jag sluta blogga. Sluta älta, sluta ägna tid åt allt annat - även planeringen. Jag behöver gå ut och börja göra. Vill dessutom inte dra ned massa andra i skiten, det förtjänar ingen. Att mitt huvud är förstört ska inte behöva drabba andra. Jag uppmanar ingen att sträva efter det jag strävar efter. Jag uppmanar ingen att vara så här ohälsosam.

Men jag vill bara börja vara mig själv igen. Den där personen jag kände så fruktansvärt väl, men som jag har förlorat. Vill hitta henne igen, vill sätta upp nya mål och ambitioner att sträva efter. Vill vara jag igen och vill hitta en bit - om så bara tre hekto - av lycka igen. Ständigt och alldagligt klagar jag, gnäller och skruvar på mig för att jag försatt mig i den här situationen. Vantrivs med andra ord. Ibland känner jag mig apatisk, ibland likgiltig och mestadels bara tom. För att jag har gett och gett, när alla andra tagit. Känner mig så trasig.

Nu ska jag bli hel. Bli den jag vill vara. Vill vara jag igen och må bra på kuppen.

Till alla fina, lycka till. Med era liv och era förhoppningar och mål och strävan. Jag hoppas att ni tror på er själva och vågar ta för er - låt för helvete inga andra trycka ned er. Och nej, nu snackar jag inte om enbart viktnedgång. Lycka till med alla aspekter.

Jag vet inte än om det här är finalinlägget, det kan hända att jag går in och lägger in inspirerarande thinspobilder någon gång - men hoppas inte för mycket. Puss och puss och tack för vad ni gett mig. Nog allt har ni gett mig något. Ett sista, men ett från självaste hjärtat, förlåt.






Några sista rader.
Be the change you always wanted to be, nobody else is going to do it for you.


Keep me closer than before

Mer thinspo!









Even brighter than the moon

Totalt idag:

En kopp chai te
Ett mörkt bröd med smör och marmelad
En stor chai latte (från wayne's)
Fyra stycken rostmackor med smör och marmelad
Ett glas juice
En varma koppen fruktsoppa
Småkakor + meslite deg


Jag mår illa. Vill spy. Vägrar spy. Vill dricka vatten. Har så många måsten. Vill gå och lägga mig. Vill duscha. Vill bada. Vill dra härifrån. Vill ha värme. Vill, vill, vill.









I miss you. I love you. It's a shame you can't stay away from me this time.

Har för övrigt rivande ångest den här veckan. Över så många saker. Mår mentalt sjukt, sjukt dåligt och vill helst av allt ligga totalt apatiskt stilla hemma i min säng. Det är en kamp varje morgon att ens ställa mig upp, mota mig fram till vågen och sedan upp till köket. Det finns så mycket som pågår som jag inte vill nämna. Jag är en väldigt privat person. Just nu är det extremt jobbigt och tufft att försöka dra på läpparna för att få fram ett leende - och det värsta jag vet är när någon frågar om det är någonting, för jag ler ju inte. Ingen som frågar bryr sig inte tillräckligt. Ni vet, det är precis så där typiskt svenskt beteende att bara fråga - inte agera eller reagera. Som att alla jämt måste kommentera vädret när det är hemskt störtregn eller snöoväder. Vi bara måste kommentera det och klaga och gnälla. Jag är bara orklös den här veckan och så kommer det förbli tills jag försöker igen. Jag försöker varje dag, men inte tillräckligt mycket.

(Förmodligen därför jag också faller för cupcakes och hamburgare och pommes. Bara ett inflik. Jag är känslomässigt instabil. Allt jag kan säga är att jag försöker och det räcker för nu.)












Måndag-fredag blev en kedja kring min fot

Onsdag. 55,6. Bra, med tanke på misslyckandet igår. Somnade tidigt igår, jag var så himla trött. Idag börjar jag elva.

Hittills:

En kopp indiskt chai te m. en skvätt mjölk
Ett mörkt bröd m. smör+lyxmarmelad

Idag ska jag göra mitt bästa för att inte falla för sötsuget. Det blir ingen lunch och inget mellanmål - men om jag blir så där överdrivet sötsugen köper jag något nyttigare mellanmål någon gång mitt på dagen. Till middag vet jag inte vad det blir, men ska försöka hålla mig borta från det - alternativt ta lite gröt.













It's getting harder and harder - to breath

Totalt idag:

En kopp varm choklad
Två cupcakes (en blåbär, en choklad)
Lilla menyn på McDonald's med en extra hamburgare (liten milkshake)
En kopp vitt te

Eventuellt kommer det bli en eller två koppar te till, men absolut ingenting mer. Har redan råångest. Fan för mig. Fan för vardag och fan för skuldkänslor. Fan för ångest. Fan för pressen och fan för stressen. Jag ska bli smal nu. Jag ska börja springa snart igen. Och träna. Åh, vad allt ska bli så bra.

Målet den här veckan är simpelt: försöka överleva.































After a hurricane comes the rainbow

Morgonvikt: 56,2.
Det går åt rätt håll och det är relativt glad över med tanke på misstaget igår. Har idag hittills druckit en kopp varm choklad och ska hålla mig till det lilla ända tills ikväll. Ska äta middag, fast inte mycket planerar jag. Vill inte ha ögonen på mig och besvikelsen som lägger sig i bröstkorgen.

För att vända hat-tisdagar till något bra kör jag med att säga : glad tisdag på er alla!
























RSS 2.0