I just don't feel like being alone no more


They told me I was ok, but they never saw the scars










When nothing seems to be as supposed to

Det är lördag och två veckor kvar till julafton. Vad gör det? Jag vill ligga under täcket och aldrig ta mig upp ur sängen. Skolan tar för mycket tid för att jag ska hinna fokusera på allt annat som också faller ihop. Spegeln skriker åt mig och jag blir gråtfärdig. Får lock för öronen och dricker varm choklad för att värma halsen som river, river och river. Nu ska jag plugga. Skriva, plugga och läsa. Men jag vill bara väga 49 kilo och vara smal.










And now that you left I think you never cared

Onsdag morgon (fast det känns som torsdag - win). Ställde mig på vågen nyss.

Morgonvikt: 59, 4 kg.

Helt klart bättre än 60, men inte så himla bra. I alla fall äter jag frukost till "Expedition: Julklapp". Frukosten består av en kopp varm o'boy och ett glas drickyogurt (yoggi yalla).

Hör av mig ikväll igen! Ha en bra dag allihop! :)











Give me a kiss before you say goodbye

Tisdag kväll och ångesten i magen är flera kilo stor. Som jag har skjutit upp det här. Som jag skjuter upp alltihop. Nu ska vågen visa att mina siffror kan gå ned igen och det är jag som ska göra insatsen. Från och med idag börjar jag. Från och med idag tills jag når mina siffror igen. Min minsta gräns är på 45 kilo. Min bekväma vikt ligger på 49. Just nu ligger jag väl på 60 drygt.

Det blir viktigt att jag ska skriva upp allt här. Matintaget, träningen, vikten och även den förjävliga ångesten (som dyker upp oavsett om vikten går upp eller ned).

Så nu har jag berättat för er och ni kommer alltså att få höra ännu mer ifrån mig. Plan 1 blir att väga mig som tidigast imorgon bitti (går ju alltid på morgonvikten). Klockan 6.00 står jag på vågen imorgon, men ni kanske får höra det på eftermiddagen/kvällen. Så det var det. Min alldeles uppriktiga bekännelse. Jag har låtit det tagit för lång tid, för mycket energi och kraft. Nu ska det bli förändring!







RSS 2.0